Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2008 23:33 - стих
Автор: mystory Категория: Лични дневници   
Прочетен: 347 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.08.2008 23:51


 какво е това,
нима е   блясък в ноща....
любовта ... къде ли е тя
ти си онази единствената
подигра се с мен
а аз се вързах като пълен кретен
за любовта ...и нейните красиви неща
лъжа... това си била
и ето този блясък в ноща
връща ми надеждата една
да се върна към живота
и своите неща
да те забравя
и че някога с мене си била
и къде са всички в тоя труден момент
заети .... нямат време за мен
 но нали е така..
в добро сме всички заедно
а сега приятелството е забравено
момчето е само
падна, стана .. продължи да върви
вдигна глава и сълзите изтри
усмихна се ..... и продължи.


п.п. Не съм влюбен просто ми дойде музата не е кой знае какво ама толкова мога ;) мир и любов за всички



Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mystory
Категория: Поезия
Прочетен: 17683
Постинги: 15
Коментари: 11
Гласове: 14
Архив